Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2007 10:43 - За пиянството
Автор: ludomirce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 863 Коментари: 2 Гласове:
0



Във вторник се напих. Уж исках само да дегустирам акациевата ракия. След първите три чаши бе ясно - ракията е хубава. За съжаление на сутринта не мислех така. Не успях да стана и да отида на работа. Цял ден си мислех защо човек трябва да пие, когато е сред приятели. Навярно е по-добре, отколкото да се ползват наркотици или други опиати, ама все пак идва ред на сутринта. Цял ден не можех да се съвзема (хубава е ракията). Цял ден от живота ми отиди в лежане и болка тук-там по тялото. Спомих си първият път,когато бях отказал да пия ка ми се смяха. Сядаме на маса, всички сипват по ракия или водка, а аз на сок. И ми казват "Ама какъв мъж си ти, щом не пиеш?" Или отиваме някъде на купон и пак - "Пий поне за здравето на домакина".  Тъпо е това с пиенето. Навсякъде пиенето е еталон. Сред приятели, на работа се черпи с пиене, празниците се изкарват на маса, вечер се пие по едно за отпускане... Не мога да разбера какъв е смисъла? След няколко чаши започваш да говориш глупости, да залиташ/падаш/повръщаш, не знаеш какво правиш и след всичко това идва сутринта с махмурлука. Заради това, че си мъж и си вътре в еталона! Е, значи аз явно доброволно се отказвам от това да съм еталонен мъж и няма да пия... поне известно време.




Гласувай:
0



Следващ постинг

1. dusha - оф, този тъп алкохол!
15.03.2007 11:06
Добре е че си осъзнал, че няма смисъл от алкохола! Алкохола е нещо наистина тъпо! Нещо, което аз много мразя! Знаеш ли какво най-много ценя в един мъж- това, че не пие! Разбира се, такива мъже много рядко се срещат и то именно защото слушат тъпите си приятели и думите от рода "Ама какъв мъж си ти, щом не пиеш?" Ами мъж на място, мъж, който има своите принципи, мъж, който не се влияе от чуждото мнение! Мъжа си е мъж дори и без алкохол! А с алкохол само се излага...
Успех и спирай пиенето!:)))
цитирай
2. анонимен - и няма да пия... поне известно време...
15.03.2007 12:17
Хубави мисли :) дано не ги забравиш на следващия купон :-Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ludomirce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71837
Постинги: 30
Коментари: 31
Гласове: 169
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930