Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2007 13:44 - Забравеното удоволствие на книгите...
Автор: ludomirce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 613 Коментари: 0 Гласове:
0



Тази сутрин, след като се събудих четох книга. Бях позабравил за това удоволствие. Все бързам по работа. Работейки на две места ми се налага да работя с повече хора и да помня повече неща. Често остава и повече недовършена работа, която я свършвам в нас или за която мисля, докато съм в нас. Като се видя и с гаджето и с приятелите и то времето отлетяло (последните две години така отлетяха). Все си правя някакви планове да свърша това или онова. Мисля си като дойде деня за почивка как ще се излегна и ще почета. Но в дните, когато се получава така пускам телевизора и все ще попадна на някой интересен филм по Discovery, History channel... И не оставаше време за книгите. Не че не чета книги... Чета, но за рабоата ми. Наскоро ми попадна една книга с разкази за паранормалното. Днес ги дочетох, бяха интересни. Толкова еприятно да попаднеш на книга, която те въвлича в събитията и забравяш да реалността около теб. Съзнанието се втурва да създава тези светове, за които четеш. Изграждат се образи, създава се околния свят и деня минава. Виждаш радостите или мъките на героите, и те стават и твои, защото ги изживявате заедно. Заедно, по твоя начин - какво по приятно от това...
Наистина е чудесно изживяване в нашия забързан свят. Спомням си онази реклама на Discovery с един охлюв. Всички около него е замазно от движението на хората, а той си пълзи бавно и спокойно. Вижда го един чичко и спира да погледне от близо. И в един момент, надигайки глава вижда околния забързан свят...



Тагове:   удоволствие,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ludomirce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71692
Постинги: 30
Коментари: 31
Гласове: 169
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031