Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2007 03:10 - Моите благодарности за хората...
Автор: ludomirce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 799 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.04.2007 10:59


измислили и/или изобретили разни неща!! Тъй като съм доста притеснителен, ще изложа всичко в едно списъче, което ще допълвам при нови "открития"! Естесвено, всичко е субективно и е както следва:
1. Handsfree - жив и здрав да е създателя му! Колкото часове измръзване ми е спестено с тази малка добавка към моблините телефони. Пък и всичките странни погледи, които съм получавал по времето когато тук още не бяха чували за него, а на моя телефон го имаше в комплекта.
2. Пералнята - мога да чистя, мога да простирам, да гладя също мога (въпреки че гаджето не ми вярва след като видя изгладен от мен панталон), да си приготвя сандвичи също, но това да си изпера дори боксерките ми се струва невъзможно. Имам много опити, но всички са били с трагичен край. За това съм обещал на себе си, че изляза ли на квартира друго може да нямам в къщата, но пералня ще има!!!
3. Презерватива - няма нужда да коментирам, но само ще кажа че спестява доста дни, прекарани в състояние близко до кома за мъжете когато наближи края на всеки месец...
4. Алказалцер - който не знае, това е хапче против махмурлук. Аз преди няколко поста се отказах публично от алкохола, така че се надявам да не ми трябва занапред в живота. Въпреки че причината да бъде включено тук хапчето се коренят именно в онзи купон, след който писах поста си...
5. Темпалгин - силен аналгитик... май това беше. Знам само, че когато имам главоболие след едно такова зелено хапченце ми минава всичко за 30 минути. Засичал съм многократно, но времето и резултата са едни и същи - липса на главоболие и то след 30 минути!!!

P.S. Списъкът ще бъде допълван, но много бавно, има-няма се надявам на поне още 40 години време за да разбере какво съм пропуснал!!!



Тагове:   Моите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - Е, желая ти успешно допълване на списъка...
13.04.2007 15:45
с все така полезни за човешкия род изобретения, като гореизброените от теб... ;)

П.С. Аз дали да добавя някое?... Има много, но не ми се разсъждава сега за това, така че-
поздрави,
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ludomirce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71683
Постинги: 30
Коментари: 31
Гласове: 169
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031