Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2007 23:54 - Съмненията
Автор: ludomirce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 768 Коментари: 1 Гласове:
0



Чудя се от какво се пораждат съмненията в хората, които са заедно? От недоверието, от ревността, от страхове, от комплексите на индвидите... Според повечето хора съм ревнив. Може и така да е. Според една приятелка това било породено от ниското ми самочувствие. Не съм се чувствал човек и затова съм смятал, че ще ме излъжат. Възможно ли е притеснението за обичния човек да се дължи именно на любовта? От притеснение какво става там? Защо не се обажда? Нещо лошо ли се случва... или може би е лошо само за мен. Гаджето ми, което е решило да гради кариера, ми каза че ще се обади след като свърши работа. И от тогава 4 часа минаха. Звънях, но никой не вдигна. Съмнения, ревност, страхове, любов... коя от всички тези емоции ме кара да се чувствам неспокоен? Възможно ли е да е недоверието? Преди време не бих се замислил за каквото и да е, но след изпъстрения с болка и щастие (надявам се) живот вече не знам дали е така. Нямам конкретни очаквания. Знам, че може да очаквам всичко. Тя открито си каза, че ми няма доверие. Но аз не съм сигурен дали и при мен е така. Когато сме заедно или се чуваме нищо не ме гризе, но ето че сега не е така. Чудя се, какво ли става? Защо поне не звънни да каже какво става, за да не се тревожа?




Гласувай:
0



1. wonder - Даам... човек не може...
22.04.2007 01:29
да не се съмнява! Причините са много. И лични. Но аз ще ти предложа да помислиш върху Единствената струваща си: Мъдростта на Съмнението! Индийците го наричат още `провиждай съмнявайки се`. Толкова е простичко! Мъдростта на Съмнението!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ludomirce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71817
Постинги: 30
Коментари: 31
Гласове: 169
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930