Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2007 23:08 - За мошениците
Автор: ludomirce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 971 Коментари: 1 Гласове:
0



Вчера се опитаха да измамят мен и част от родата. Имаме къща в централната част на града, дето живеем. И се появили едни хора и предложили да построят кооперация и щели да дадат апартаменти. Тъй като баща ми каза, че това жилище е за мен прати кого - мен, да се разправям с хората. Пък аз нали си нямам идея за какво става дума... И ходих да прочета някои неща, питах разни мои приятели знаещи повече и тъй нататък. И от една фирма човека много добре ми обясни кой, за какво и как се опитва да лъже. Подготвен отивам на срещата и гледам как се прилагат всички номера, привични за уличните търговци в Америка от миналото (знам го от филмите, книгите за търговия и училището дето съм завършил) - как и те искат същото като нас; как не се интересували от къщата, а от земята; как даже са дали вече пари само и само по-добре да ни обяснят всичко; нямало нужда ние сами да го правим проверката за *УП... Чудо! Какви мили и добри хора. На моя въпрос колко кооперации получих следните два отговора: 1) 99 (много шеговит и леко раздразнен глас); 2) колко трябва да сме построили, за да го можем! Странно стана. На въпроса какво получаваме - ама нали ви обяснихме сто пъти, да не сте тъпи! И след този отговор решението беше взето...
Днес му казах, че се отказваме. И човекът се обадил на баща ми да отиде да даде парите, дето те били направили като разход. А уж бяха за тяхна сметка, защото били с големи сърца?! Да, парите няма да ги дадем, то ясно!!!
Но така - омръзна ми да ме лъжат и мачкат, и да ме гледат в очите и да се усмихват!
Благодаря на sulla, чиито писания в този блог ми дават сила да се боря с всеки проблем и да правя скандали (само така се решават) за всяко нещо (естествено не само той ми дава сила, а моето съзряване, надявам се)!!!



Тагове:   мошениците,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Tazi popara ve4e sum ia surbala.....
12.05.2007 14:02
ujasno e!
BORI SE!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ludomirce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71821
Постинги: 30
Коментари: 31
Гласове: 169
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930