Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 14:05 - Даренията със SMS
Автор: ludomirce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 959 Коментари: 0 Гласове:
0



Обличайки се тези сутрин за работа слушах музика. И по едно време тръгва реклама за дарителска кампания за еди-какво си, като само изпратиш един SMS на кратък номер еди-кой... Замислих се (рядкост е)! Колко много кампании за нашата благотворителност има чрез съобщения. Та в конкретния случай става дума за дарение на 1 лв., но всъщност на 1.20 лв. заради ДДС! Любопитни са ми няколко неща:

1. Защо държавата чрез ДДС прибира 20% пари върху дарението? В края на краищата тези кампании се правят за  хората, на които държавата не може да помогне - болни, сираци... Защо трябва тя да прибира 20% върху всяко дарение? Това са пари, които е явно, че правителството не може да разпредели. Защо не махната ДДС върху благотворителните даренията?

2. Мобилните оператори дали вземат някакви пари от тези, дарени чрез SMS? Все пак най-често се дарява лев. А аз съм чувал, че компаниите вземат до 60% от прихода. Та значи, ако тези компании си вземат своято, остават 40 стотинки от левчето. Ами тези компании не са ли спонсори на разни културни мероприятия? Дали вземат своята парса от дарението или не? Не знам, ако някой знае - да пише... Но ако го прибират, значи всички рекламаи за дарения от тяхна страна са нещо... пошло?

3. По какъв начин се избира на кой ще се дарят парите? Как аз като си давам левчето от заплата 350 лв. да знам, че онези 40 ст. отиват при нуждаещи се? Няма как. Не съм чувал много кампании да обнародват резултата в медиите? Не съм виждал начина, по който те избират хората, на които ще помагат...

4. Най-страшното - не съм виждал резултата от нито една кампания!


Тагове:   SMS,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ludomirce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 71826
Постинги: 30
Коментари: 31
Гласове: 169
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930